U narednim tjednima ćemo predstaviti sve timove četvrte generacije SPOCK-a. Prvi na redu je tim PollDog koji želi modernizirati proces istraživanja tržišta, omogućiti startupima da brzo, jeftino i kvalitetno validiraju svoju ideju te otvoriti put znanstvenicima i istraživačima do ciljane publike.
Istraživanje tržišta još uvijek je nejasan pojam za mnoge, a ključni je element svakog poduzetničkog pothvata. Želite li pokrenuti tvrtku, novu proizvodnu liniju, testirati novu uslugu ili pratiti uspješnost svojih marketinških kampanja, vrlo je važno imati kvalitetan izvor informacija koji je temelj svih vaših poslovnih odluka. Istraživanje tržišta nije novi koncept. Međutim, tradicionalne metode nisu više dostatne za svijet u kojem je brzina protoka podataka i informacija ključna stvar za održavanje konkurentnosti na tržištu.
U Republici Hrvatskoj je taj problem osobito prisutan. Samo jedna od deset tvrtki u Hrvatskoj koristi usluge istraživanja tržišta u svojem redovitom poslovanju. Ta činjenica ukazuje da je većini Hrvatskih poduzetnika usluga istraživanja tržišta nedostupna ili nedovoljna za njihove potrebe.
Ovdje smo uočili da postoji prilika na tržištu i odlučili osnovati startup PollDog. PollDog je web i mobilna platforma koja će nuditi “do it yourself” (DIY) uslugu kojom će korisnici moći odrediti svoju ciljnu skupinu, kreirati svoj upitnik, plasirati ga ciljnoj skupini (panelu) i dobiti jasne rezultate. Cijena plasiranja ankete se mijenja ovisno o tome koliko veliku i segmentiranu anketu žele napraviti. Takav pristup omogućuje primjenu usluge istraživanja široj skupini korisnika, kako velikim tvrtkama tako i mladim poduzetnicima, startupima te znanstvenicima.
Ispunjavanjem anketa panelisti “prodaju” svoje podatke i za to po želji dobivaju novac ili druge nagrade. Uz rješavanje anketa, panelisti će imati mogućnost obogatiti podatkovni profil unosom svojih osobnih podataka ili integracijom podataka s društvenih mreža, čime povećavaju šansu da budu odabrani za ispunjavanje ankete. Takvim odnosom korisnika i panelista stvaramo svojevrsno “virtualno tržište podataka”.
Početni tim PollDoga sastojao se od Marka Bage (studenta pete godine Fakulteta elektrotehnike i računarstva), Filipa Cecelje (studenta treće godine Ekonomskog fakulteta u Zagrebu) i Ante Cecelje (studenta prve godine Ekonomskog fakulteta u Zagrebu). Osim studiranja i planiranja razvoja platforme za istraživanje tržišta, Ante i Marko se u svoje slobodno vrijeme bave glazbom, a Filip kuhanjem.
U FER – ovom studentskom inkubatoru smo vidjeli priliku za ostvarenje našeg projekta. Prijavom na SPOCK dobili smo priliku predstaviti svoju ideju zainteresiranim studentima FER – a. Nakon naše prezentacije i brainstorming radionice, timu su se priključili web i app developeri Luka Pavlović i Martin Sršen, obojica studeni četvrte godine FER – a. Osim programiranja, u svoje slobodno vrijeme Luka i Martin vole zaigrati nogomet.
Vizija PollDoga je da svaki korisnik, bio to startup osnivač ili etablirana tvrtka, može na jednostavan, brz i jeftin način doći do njemu ključnih informacija koje će mu pomoći u razvijanju što bolje usluge ili proizvoda. Našim projektom nadamo se pokrenuti poduzetničku klimu u Hrvatskoj jer smatramo da bi svi morali imati jednake šanse pri ostvarenju svojih projekata.